aku sayang wife aku...ahakz...

Posted by amy'z , Wednesday, August 12, 2009 9:00 PM



name wife aku qurrattu aini... aku nie dlm ketegori pengantin baru lg kot...


huhuhuhu....12 march 2009 aku akad nikah...ketor gler ms tu....nsb baik ngan skali lafaz aku lepas akad...ahakz...tuhan jerk yg tau jantung aku kencang kemain...huhu...13 march kenduri kat umah wife aku kat dungun n 16 march kenduri kat umah aku plak...theme kat umah wife aku orange n kat umah aku plak ijau...pas kenduri tau2 jerk la...pengantin baru pon kene cuci periuk belangga... n sgala mende yang boleh dibasuh sumer kene basuh...ahak...penat kemain ms tu...tp x kisah coz aku dah kawen...huhuhuhu...




al-kisah...


* aku jumper wife aku nie ms samer2 study kat kolej komuniti kuantan ms tu aku dalam course multimedia kreatif(animasi) n wife aku plak ms tu dlm cour se hotel n catering...
*cm org zaman skunk jgk la mle2 men sms pas tu couple...hahaha

*4 bulan pas couple bru aku tau wife aku nie mix india + melayu + ciner....papa dier india n umi dier cina + melayu.

* aku dpt no fon dier pon dr member aku "hin" yg juga ms tu couple ngan adik wife aku...asalnyer sajer jerk nak g tau member aku nie yg aku sker kat wife aku nie...tup2 dier ckp " kanape ko x ckp kat aku, aku couple ngan adik dye dowh"...huhuhu best gler ms tu ble dpt tau cm tu..huhuhu
*28 hb 11 2005 aku start couple ngan wife aku nie...happy gler ms tu..huhuhu...poyo..


klimaks
*30 november 2005 aku dpt tawaran study kat perlis 2nd take tuk digital art(animation)..perlis tu...ms tu rs x nak gi jerk(psl aku ngan wife aku bru jerk nak mesra2 ms tu..ahak)..pas mak aku,wife aku,lecturer aku, adik aku ,uncle aku sumer pujuk suruh g aku pon redha jerk la nak x nak gi jerk la....huh...

* wife aku dalam soh gi perlis dye nangis gak...huh...ms tu rs x nak gi plak...tp aku g la jgk...
* 3 taun aku kat perlis top up cm air...ari2 kol mama n wife aku..bkn x biasa duk hostel tp dah memang cm nie aku klu duk jauh dr family ari2 nak kol mama n wife aku...10 hengget tu kire sehari jerk la aku top up...sehari 10 sebulan korunk tau la bape kan...tp x pe mama sponser duit...huhuhu..mak aku pon paham aku nie jenis cm nie...
*dalam ms sem 4 tbe2 mama aku ckp nak tunang aku ngan wife aku..aku tanpa segan silu n sopan nyer berkata " amy ok jerk" huhuhuhu...berbekal kan duit ptptn + duit mama pd 17 hb nov 2007 aku pon bertunang ngan wife aku...ari tu jgk birthday aku klu korunk nak tau..>>>klu nak tau la...huhuhu
*dlm ms last sem mama aku g tau lg yg pas je aku abis study dier nak soh aku kawen trus...hohoho...

*klu korunk nak tau aku amik ptptn sbb nak jdkan duit kawen aku...huhuhuhu...so dlm simpanan ms tu ader 6000 lebih + ngan ptptn 12500(psl dah gner 2500 beli pc klu x ader 15000) huhuhu...

*klu ikutkan hantaran + kenduri tolak terajang sumer kire cukup la nak wat kenduri...tp disebabkan aku nie anak laki tunggal n adik aku plak anak gurl tunggal so nak la wat beso2...so mak aku tambah la lg 5000...aku nie 2 sibling jerk..p/s: klu korunk nak kawen ke x nak kawen lg ke kumpul la duit dr skunk..kurang2 pon 15000 korunk kene ader tuk kenduri kecik2...tu pon berdasarkan bape yg pak mertus n mak mertua korunk letak ms tu...huhuhu...hantaran aku 6000 jerk...kire zaman skunk nie 6000 nie kire ok sgt2 la...ahakz...

final
*pas abis blaja aku apply keje kat merata2 web n tempat...dan akhirnya dpt lor keje kat archsign tempat aku keje skunk nie as graphic designer>>>rezeki org nak kawen(mak aku ckp la)huhuhu...

* 2 bulan aku keje bulan 3 aku kawen...mak aku ckp duit ms kawen klu gne duit usaha sendiri bru afdal...so sempat la aku kumpul 100 tuk duit mas kawen aku...alhamdullilah...kat trengganu mas kawen diorunk 100 hengget...

*wife aku sbelum kawen dye keje kerajaan kat hotel uitm dungun tp skunk kerani kat sejahtera computer kat kuantan jgk...dier yg pilih tuk benti keje kerajaan coz x daya dah nak keje hotel nie..penat..

*n skunk aku sewa umah kat taman dato rashid kat area kuantan gak la...mak aku plak sponser kete n motor sebiji...huhuhu

* aku nie jenis saving jgk n disebabkan itu aku g keje naik moto jerk ble blk umah mama or mak mertua aku bru ler naik kete...huhuhu...

*skunk ngah onde way tuk baby...plg x sbr aku rs nak dpt baby...baby sendiri plak tu.ahakz...doakan aku dpt baby yg cute n bahagia slalu...aminnn....
..........................................................................................................................
nanti ader ms aku citer psl family aku plak ek(i mean my mama, papa n my lil sis)

the end...................ahakz....

0 Response to "aku sayang wife aku...ahakz..."

Post a Comment