aku,amin,sopi & ezal.....:)

Posted by amy'z , Monday, May 17, 2010 10:47 PM

ngah ngechat ngan member aku name sopi nie tetiber plak tringat ms zaman skolah menengah dulu plak...hahahaha...ni la bestfren aku ms tu....gi skolah samer2, lepak kat kg samer2, usha awek samer2....buang air jerk sendiri2...hahahaha....


first nak citer time gi skolah....time gi skolah amin n ezal naik beskal...diorunk slalu park beskal diorunk kat tepi umah aku coz aku duk kuaters guru depan skolah jerk pown...huhu...aku nak berak,makan,salin bj pj sumer aku wat kat umah time skool.,..huhuhu...3 tapak jerk dah samapai skolah...hahahaha...bila amin ngan ezal dah sampai kat umah aku , kitaorunk tg sopi plak...coz sopi dtg ngan moto ..bler dah cukup geng 4 sekawan kitaorunk pon bjalan menuju ke gate skolah...huhu...yg slalu wat slek aku la...coz ngah jalan2 tbe2 sakit perut nak x nak soh diorunk gi dulu n aku gi memerut jp kat umah...huhuhu....

second, pas jerk result pmr kuar tawaran skolah teknik pon tbe....yg best nyer mende alah nie kitaorunk dpt sek teknik yg samer...area skolah teknik nie btul2 ujung pahang n ujung johor...hahahaha....org asli pon melimpah ruah kat saner...x laen x bkn sek men teknik sultan ahmad shah, ROMPIN.....hahahaha...dlm 4 sekawan nie aku sorunk jerk yg blur2 cm x mo gi....tp disebabkan mak aku desak n 4 sekawan pon dpt tempat yg samer aku pown redha ke rompin bersama 4 sekawan....

third, kat skool teknik plak aku samer course ngan sopi (kejuruteraan elektrik), amin ngan ezal plak ( kejuruteraan mekanikal)....bab bilik hostel plak aku sebilik ngan sopi, amin sebilik ngan ezal...mle2 kat teknik 4 sekwan sentiasa bersamer...gi dewan makan,gi surau,gi study, gi skolah,blk skolah n cm biaser la mandi n tup tup jerk sendiri2...huhuhu....dah lamer kat teknik masing2 ader kawan2 laen...wlupown cenggitu time blk cuti tetap samer....

fourth, pas dpt result spm masing apply ipt,kolej n seantero dgnnyer...aku ngan amin dpt kolej yg samer,sopi dpt poli n kemudian bertukar ke maktab,ezal kolej jgk n pas tu btukar ke poli kelantan....so skunk aku ngan amin jerk la lg bsamer....huhuhu...kitaorunk duk umah sewa yg samer...gi kolej amin naek moto ngan aku...cm biaser la sumer bsamer....huhuhu..sampai 1 tahap kitaorunk wat haluan masing2....sampai 1 ari mak amin kol gi tau aku amin kat hospital bru pas operate apendiks...bayangkan la aku member serumah slalu kuar mlm, x lekat kat umah leh x tau member sendiri n memeber serumah dah x de kat umah dah 2-3 ari...tup2 dgr kat hospital...betapa kejam nyer aku...papehal aku gi jgk melawat amin....alhamdullilah sumer lancar....

fifth, ujung sem 1 aku kat kolej dpt tawaran poli perlis...so skunk 4 sekawan dah xde lg.....tp bler cuti sem slalu gak lepak2 ngan diorunk....now aku dah keje(graphic designer), ezal keje(katering), amin continue dip kat poli melaka(last years), n sopi pon last years kat maktab.......

ape2 pon korunk bagaimana pown korunk siapa pon korunk aku doakan korang berjaya,bhagia n diberkati oleh yg maha esa.....aku still rindu korunk sumer....korunk bc or x blog nie korunk tetap "SAHABAT".....

dr kiri sopi,ezal,amin

n aku..... :)


0 Response to "aku,amin,sopi & ezal.....:)"

Post a Comment