amy rindu nenek....

Posted by amy'z , Tuesday, May 18, 2010 10:36 PM

erm...memang aku dilahirkan ngan penuh rs rindu....klu dah cm tu semua pown tau yg akan kter rindu mesti la org yg sentiasa dekat ngan kter cm family,wife,husband,adik,kakak,abg, atok n nenek kan........tp aku yang ngah duk melepak dlm opis x kuar lunch nie tetiber plak rindu kat arwah nenek( mak arwah ayah aku)


semua org ckp aku besar cm arwah nenek aku coz mama n arwah abah xde la besar sgt.....huhuhu...adik aku pon kecik jerk ikut arwah ayah aku...mgkn keturunan banjar semua besar2 kot...ahakz...tp nape tok wan aku kecik jerk...hahaha...memang dr age aku 2 bulan memang arwah nenek yg jg aku...sampai satu hari tu mama aku nak amik aku smula age bape ms tu aku x ingat pon, arwah nenek aku gaduh ngan mama x bg mama amik aku.... :) ......

nak x nak arwah nenek aku terpaksa bg aku gak kat mama aku...tp cm biaser la ...gaduh mak mertua ngan menantu skejap jerk...diorunk pown dah baik sediakala...ms aku sek rendah plak pantang jerk cuti nak blk umah arwah nenek... agaknyer aku rindu nak tido bwh ketiak nenek aku kot...coz bler aku blk arwah nenek soh tok wan tido bilik laen coz arwah nenek nak tido ngan cucu kesayangan dye jerk... :) ....

klu aku gaduh ngan adik aku pown wlupown aku bsalah arwah nenek tetap marah adik... :) ....
bab makan plak ader skali tu arwah nenek masak mee goreng tp aku nie jenis makan mee nak ader cili sos...ms tu plak cili sos x de... nenek paksa tokwan gi cr cili sos...yg kejam nyer aku nie plak time tu kul 10 nak dekat kul 11 malam...mencari jgk la cili sos tokwan aku nie...huhuhu...sorry tok wan... :) ....

naik umur 9 taun maka berkhatan la dak name amy nie...huhuhu... so dak amy nie berpantang la kat umah nenek dye....time tu lg la best pe aku nak sumer nenek bg..... org laen berpantang pas khatan makan ikan masin la ape la tp aku petang2 makan burger daging 2 biji...hahahaha...pas 3 ari trus x yah pantang dah coz aku x sabo nak maen2 kat luar rumah cm dak2 laen..huhuhu...betaper baiknyer nenek x sgp tgk cucu dye makan ikan masin... :) ....

ayat last sblum nenek kembali ke rahmatuallah nenek ckp "amy nanti amy dah besar bw nenek gi zoo negara ye, nenek nak sgt tgk burung unta ngan burung kasawari".....nenek.....amy dah dewasa skunk nenek....tp...... amy x dpt bg pe yg nenek nak sedang kan nenek bg semua yg special tuk amy....amy minta maap nek....amy rindu nenek sgt2...... semoga nenek berada dikalangan org yg beriman dan tenang hendaknyer disana.....1 hari kter pasti bertemu....

"SAYA SAYANG NENEK SY" wlupon mak nenek(moyang) x sayang nenek amy sayang nenek!!!!!!

0 Response to "amy rindu nenek...."

Post a Comment